17:21

Tjo! Nu har vi städat ordning lite här hos Micho, Det är sjukt hur fort det kan bli stökigt igen. Killar alltså. Dom borde få lite stryk så att dom plockar upp lite efter sej iaf.

Menmen, Idag ska vi nog gitta på något. haha vet inte vad, men det blir la som vanligt, sitta här och uggla. Jag är sugen på lite öl, shit, låter som värsta alkisen. men det får man fan vara när man är arbetslös, det finns ju inget annat att göra här i Floda!

Nu vet jag inte vad jag ska skriva mer, Jag kan skriva en histora om en liten nudel.

Det va en gång en Nudel som hade kommit bort från sitt nudelpaket, han va ensam ute i den stora världen. En dag skulle han gå och köpa nudelpulver. då kom en stooor mun och åt upp honom.
slut.
Fan vad dålig jag är, haha!
Hejsvejs :D

Kommentarer
Postat av: aw.

RAOWR :D

2009-09-14 @ 20:35:48
URL: http://alleballele.blogg.se/
Postat av: Lia ☆ Keep it real

Hihi han är faktiskt ganska snygg, men nu har han flyttat till sthlm.. höhö, konstigt.. men man får fan skylla sig själv om man inte låser dörren :P



Preeeecis, det är det positiva med att va arbetslös, man får dricka öl i veckorna ;P Jobbigt bara att man inte har råd med så många.. haha

2009-09-14 @ 20:53:32
URL: http://wazup.blogg.se/

Ge mej lite kärlek, skriv en rad eller 20:

Du heter:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg heter:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0