18:51

Nu har jag duschat, ska blåsa håret och ringa Jojjo tror jag. Börjar bli trött på att bara sitta nu, jag är sprallig, Ut och springa kanske ? 

Min syster kommer in och surar:
Julia: Vi går ut
Jag: Okej.
Julia: ska du iväg ?
Jag: Ja.
Julia: när då? pappa är ute och går och han har ingen nyckel
Jag: jag vet inte
Julia: Du måste säga en tid
Jag: MEN JAG VET JU INTE
Julia: Då ringer jag pappa och säger att du går nu
Jag: men jag ska ju fan inte gå nu
Julia: jag gör det ändå
Jag: Jag ska gå om en timma typ, Kanske lite senare. Jävla dampunge.

Ja, så brukar det låta här hemma, men vi älskar varandra ändå ^^


Kommentarer
Postat av: a '

sv: javisst är det tråkigt, usch för att vara arbetslös!

2009-09-10 @ 20:11:44
URL: http://astfeldt.blogg.se/

Ge mej lite kärlek, skriv en rad eller 20:

Du heter:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg heter:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0