3/9

Ojdå, Jag sov i 11 timmar eller någonting. Men jag känner mej inte ett dugg utvilad, Har huvudvärk och snorig. Men min hals känns mycket bättre idag. Jag känner inte ens smaken på mitt kaffe :(

Jag har verkligen trevliga syskon.

Jag: Oliver du ska ringa Anders
Oliver: Varför ?
Jag: Jag vet inte han sa det
Olliver: Fan vad sur du är jämt

Jaha ?
Men så är det alltid.

Haha, hatar att vara snorig samtidigt som man sitter vid datorn eller läser en tidning, det bara rinner. så nu har jag stoppat upp små pappaerstussar i näsan. Ibland är jag så himla smart!

Jag är så hilma sugen på att åka till något varmt ställe, slänga mej i vattnet, Trampa på maneter, Dricka goa drinkar, dansa i holaholakjolar. Det hade INTE Vart fel nu när hösten börjar närma sej, Hösten är så tråkig, Löv&regn. Vinter får det gärna vara, och då menar jag RIKTIG vinter med 1 meter snö. Nu för tiden blir det bara slask av allt, Då är det ju inte kul att åka pulka.
För visst måste man åka pulka på vintern, Det växer man aldrig ifrån ?


 


Kommentarer

Ge mej lite kärlek, skriv en rad eller 20:

Du heter:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg heter:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0