16/4

Blir sjukt arg på mej själv. vaknade åtta idag. men tänkte att jag lika gärna kunde sova en stund till. slutade med att jag vaknade tolv och då hade solen gömt sej bakom molnen. Ååååh. Jag måste sola min rygg. det här der inte klokt ut. ansiktet har fått lite färg, från brösetn och upp till halsen är jag röd armarna är rödbruna och magen är laser brun. haha. benen har fått extremt lite brun färg. Ja, och baksidan är vit.
Får hoppas på en varm helg iaf. så jag kan fixa ordning på brännan.

Jag vill ha sommar och pengar nu iaf. Vill på sweden rock och kolla på billy idol. hade vart sjukt najs att åka med mamma&anders. Får hoppas att jag&micho kan spara våra pengar :)



Kommentarer

Ge mej lite kärlek, skriv en rad eller 20:

Du heter:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg heter:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0