23/4

Hej

Jag förstår verkligen inte vissa människor , Man ska kunna prata men öppnar man käften så är man "totalt dum i huvudet". Lika bra att gå runt och skita i att prata om det. Fast iofs. då klagas det för att man aldrig berättar något.
Åhhhh, Jag är så jävla arg. Har sån fet lust att bara dra nu.
Men det regnar, Hoppas på bättre väder och någon liten själ jag kan leka med.
Ikväll kommer nog inte heller bli bra , om det blir som vi planerat. Men åker jag inte dit har jag inget att göra. känns som att alla är så jävla upptagna.
FAN VAD JAG SAKNAR SKOLAN!

Har lust att börja om...


SÅ, nu har jag klagat lite.
Känns bra!
Tatueringen är jätte söt , en liten diamant. Lägger in bild på den när den har läkt helt. Nu ser den hemsk ut ^^ haha!

Kommentarer

Ge mej lite kärlek, skriv en rad eller 20:

Du heter:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg heter:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0