måndag

Godmorgon. Vaknade 8 idag , känns skönt att ha bra dygnsrytm igen. Man hinner med så mycket mer på dagarna än på nätterna.
Idag tänkte jag åka och shoppa lite men Empe. Skulle behöva en jacka och mössa. men känner jag mej själv rätt skiter jag i jackan och köper annat istället. Haha! Ska nog försöka få med mej kameran så det blir lite bilder också.

sitter och lyssnar på en sjukt go låt med Ticon , 1987! Lyssna och njut vettja. haha!

Annars är det väl inte så mycket nytt. jag höll på att frysa röven av mej igår när jag gick till jobbet. Kunde knappt låsa upp dörren när jag kom fram. Önskar att jag hade en overall. med insydda vantar som man hade när man va liten. Någon som körde en i en varm vagn hade inte heller vart fel ;)


Haha, förra året i en snöhög på väg till jobbet!



Kommentarer

Ge mej lite kärlek, skriv en rad eller 20:

Du heter:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg heter:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0