22/2

Hejhej!

skulle ju iväg till något ställe idag, men jag hittade fan inte dit så jag åkte hem igen. Jag ska ringa sen så får han föklara vägen så kan jag komma imorgon. inte så kul att missa första dagen egentligen. menmen, sånt som händer.

Idag ska jag antagligen int göa någonting, det blir la att plocka undan efter helgen, funderar på att tvätta fyra maskiner ikväll, Usch. Jag låter så jävla vuxen nu, haha! Hatar det.

Blir hlt galen på snön också, det jhar blivit lite föööör mycket nu. Man kan ju knappt ta sej fram, vafan tänk på alla gammla, dom får ligga inne och ruttna. haha!

Det är tråkigt att vara ensam hemma, så jag funderar på att läggain massa videosar och ta lite kort,  det får alltid tiden att gå. as najs!


Kommentarer
Postat av: emelie den bästa

Bussen går 45 mot heden via sävedalen från port 10 :) Och du ska av på 3dje hållplatsen, vid gamla triumglass typ:D

Om du nu ska till samma ställe som jag då

2010-02-22 @ 12:46:15

Ge mej lite kärlek, skriv en rad eller 20:

Du heter:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg heter:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0