26/2

Nu har jag blivit medlem på bloggpotalen. Jag förstår inte riktigt varför men det verkade som en kul grej.

Jag har suttit och funderat på en sak nu, Det är verkligen as tyst här. Och jag kom precis på varför. Musiken har inte vart på på en halvtimma. Ibland är jag verkligen korkad.


Jag tror jag ska kleta på lite smink så vi kan åka direkt till stan när Micho kommer hem. Kleeeeta , vilket ord. Visst finns det för mycket konstiga ord ? Om alla som läser skriver det konstigaste ordet dom vet så ska jag göra en historia av det, skit kul. så kom igen. SKRIV, NUnununununununu.



Kommentarer
Postat av: Rasmus

JAA!! fan vad sköt. solen skinner och snön smälter>! våren är på väg!

2010-02-26 @ 13:06:00
URL: http://rsoder.blogg.se/
Postat av: - | | Carro | | -

Haha tack ^^



Jo precis..ska ut snart och leta..hoppas jag hittar :O!!!



Hm måste tänka på konstiga ord och återkomma ;P

2010-02-26 @ 13:47:41
URL: http://carolinedream.blogg.se/

Ge mej lite kärlek, skriv en rad eller 20:

Du heter:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg heter:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0