26/2

Morsning!

Jag orkade verkligen inte åka in till kursgrejen idag, ont i huvudet skyller vi på .. ^^
Jag sov iallfall ut en stund, och nu ska jag snart göra frukost. tänkte åka in och fika med samantha senare, och efter det ska jag&Micho kolla runt i stan, igen!
Blev inte så mycket köpt igår, Han fick någon grej till tv/datorn och hörlurar. själv hittade jag bara en mascara. skit tråkigt. Blev så jävla sur när jag hittade en bh i min storlek, men tro fan att den va för liten. Haha, Igår var inte min turdag.

Efter stan hade vi lite folk hemma, satt och tjöta. myste lite. Och jag köpte för mycket godis och för lite mat , Haha! kass.

Är det någon mer än jag som stör sej på att alla tjejkläder har blivit så överdrivet "flickiga" det senaste ? Blommor, fjärila och ännu mer blommor. Jag går sönder , faller isär. Inte ens min favorit affär bjuder på något speciellt längre.
Om någon vet någon affär, som inte barar säljer blommor och fjärilar, SÄG TILL!


Ful Bild, MEN . snön SMÄLTER! :D::DD:D:D::DD

Haha!


Kommentarer
Postat av: Emmelisty

jag jobbar. har heltid på ica :D

2010-02-26 @ 10:31:37
URL: http://emmelist.blogg.se/

Ge mej lite kärlek, skriv en rad eller 20:

Du heter:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg heter:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0