18/1 2010

Hej. sitter här vid datorn i mina skitfula/ascoola tofflor och en kopp kaffe.
Myspys, Önskar bara att Micho kunde vakna så vi kan köpa frukt. sjukt sugen på kiwi och apelsin, haha!

Nu har jag inte skrivit på hur länge som helst, men jag hinner fan aldrig ha datorn i mer än fem minuter här, haha. Jag ska lämna in min på lagning, eller köpa en ny snart. då tänker jag börja med bloggen på riktigt igen. HIHI.

När vi vaknade förut så blev jag så rädd att jag började gråta, haha. Det lät som att en as läskig brud kom in genom dörren, men egentligen va det bara låten som lät. haha, Haft så sjukt äckliga drömmar inatt.

Jag får väl köra en snabb uppdatering då. Det har vart nyår. Kanske inte den roligaste nyår , det blev massa strul om vart vi skulle och sånt. men det ordnade sej tillslut. Det flög raketer hejvilt och jag blev galen, skit rädd. sen somnade vi ganska tidigt. Och hemvägen minns jag inte.

Ja, dagen efter nyår började med öl,grogg och cider. sen pizza. Sjukt rolig dag/kväll/natt. Jag och micho bestämde oss för att förlova oss. Ja, Det gick kanske inte som planerat, Jag skar upp handen och det spruta blod. Så efter att ha lindat in handen förlovade vi oss.

Sen vet jag inte, det har kommit sukt mycket snö och vi ha vart ute och åkt pulka och cpat runt massor.

Micho fyllde år två dagar efter jul också. Vi va trötta och sov medans dom andra festade. vaknade, va vakna en stund. Ja, så va det la typ.





Kommentarer

Ge mej lite kärlek, skriv en rad eller 20:

Du heter:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg heter:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0