äääähhhhhh

Min hjärna håller på ge upp. den kokar över. kaffet hjälpte inte ett skit. Fast jag kanske får skylla mej själv som går ute i strumpor i minus grader ? Inte lätt att hålla sej frisk då..

Helgen va skön iaf , alkohol och goa människor. Kan det bli bättre ? Synd att jag inte fick så många bilder. Har blivit kass p att ta kort nu. En ny kamera och en blixt kanske hade gjort susen , Det är inte någon som har lust att köpa det till mej ?
Menmen, På lördagen skulle vi ha en såkallad "parmiddag" , meeeeen.. vi suger på sång så det blev pizza och massa folk istället. Förstod inte riktigt hur alla hittade hem till oss. Vi är så populära .. haha host *.. inte.. Host*

Åh, skulle ju till stan idag.. kanske.. men nej. Jag orkade knappt gå ut med hunden. så jag tror det blir mögla i soffan istället. Kanske äta 1 eller 5 pannkakor som blev över igår , hmm.. Låter lockande.
Brände en macka imorse och hela lägenheten luktar fortfarande bränt. haha, Lyckat.

Nej, jag bara babblar på känner jag. hejhejhejdå.

 

 

Haha micho hade hatat mej om han såg bilden..


 

 




Kommentarer
Postat av: M A L I N

Jättecoolt öga, :) Vad har du för kamera?

2011-02-04 @ 16:08:37
URL: http://theaprilchild.blogg.se/
Postat av: Julia (:

skit snygg blogg sis! Kan du hjälpa mej med en header ? :D

2012-02-10 @ 14:47:52
URL: http://juliaelisabetheriksson.bloggplatse

Ge mej lite kärlek, skriv en rad eller 20:

Du heter:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg heter:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0