7/9

Tjo!
Sitter hemma och möglar. har verkligen ingen lust med någonting. Micho är på väg till Norge för att jobba med sin pappa. Skit jobbigt eftersom att vi inte har vart ifrån varandra sen vi träffades första gången , men det ska nog gå bra. Jag åker antagligen upp på Fredag och firar våran 1års dag som är på torsdag , Blir nog skit bra att fira den i Norge!
Åååååååååååååååååååååååååh , jag vill åka nu! Saknar redan hans kramar , Jag har verkligen den bästa killen i världen.
Menmen, för att jag inte ska ruttna iväg ska jag in till stan och hämta min kamera och ta lite kort med Samantha , Det blir nog nice. Har ju KANSKE ett jobb på G nu , som fotograf. Det är verkligen dröm jobbet , så jag tycker att alla ska hålla tummarna för mej.
Känner att allting börjar vända nu. Livet börjar gå åt rätt håll , toppen toppen toppen!
5/9 - 09
Första gången vi träffades..
Och efter det trodde jag på kärlek vid första ögonkastet!

Kommentarer

Ge mej lite kärlek, skriv en rad eller 20:

Du heter:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg heter:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0