Fredag

Okej. Inlägget som skulle komma upp i måndags kom upp idag. Det funkar tydligen inte att ladda upp mer än 4 bilder i ett inlägg med den här appen... Skumt.
Men det får bli så nu, orka ändra hela inlägget.

Idag är det iallafall Fredag och det händer inte ett piss, trodde att jag skulle få pengar idag men icke. Hade ju verkligen velat ha några öl nu under helgen.
Jaja, får bli nästa helg.
Hoppas pengarna kommer på måndag, har hittat två par knästrumpor jag MÅSTE ha, ska nog köpa lite "tjockare" strumpbyxor och en tjocktröja också.
Men det får räcka med shopping för denna månaden, snart är det ju dags att köpa julklappar och så ska vi åka till Ullared i December.

Har kommit på vad jag önskar mej i present också, fyller ju år 8 Decemer.. Iallafall, vill ha en ny tatuering ( har hittat världens snyggaste, blir en liknande ) och så vill jag ha en anchor :) blir nog najs!

Lägger in en bild på tatueringen, det roliga är att jag ska ha den på samma ställe som på bilden, dock ska den börja lite längre upp.
Hejdå




Kommentarer

Ge mej lite kärlek, skriv en rad eller 20:

Du heter:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg heter:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0