25/10

Hej hej hej massa hej.

Tandläkaren gick bra och precis som jag trodde så hade jag hål, men bara ett.
Fick en ny tid om en månad. Uuusch...

Har inte fått så mycket annat gjort idag eftersom att jag va så dum att jag gick och la mej igen efter tandläkaren.. Bra gjort Jennifer, vaknade halv 4 igen.
Städade och lagade mat, sen kom Erik och Robin hit och så satte vi på en film.
City of men , riktigt bra film :)

Nu sitter jag i soffan och tittar på Criminal Minds och äter apelsin , Micho och Erik spelar Mario.
Mer än så händer inte idag.
Imorgon hade jag tänkt åka till Lerum och fixa lite grejer.
Hade verkligen behövt åka in till stan och köpa en vinterjacka, det börjar bli hämndiskt kallt ute nu.
Men imorgon blir det att gå till läkaren, ska ta bort en röd prick som har ploppat upp på min rygg. Är faktiskt glad att den sitter på ryggen så jag slipper se sprutan, hatar sprutor.
Smärtan är ju inte så lång, men när mamma fick ta sprutor med blodförtunnande i magen på mej efter att jag hade brutit foten så fick jag värsta fobin för sprutor. Hehe

Okej, tänker sluta skriva nu.
Hejdå!


Kommentarer

Ge mej lite kärlek, skriv en rad eller 20:

Du heter:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg heter:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0