30/10

Gokväll!

Ligger i soffan och tänkte snart sätta på ett avsnitt av någon serie, blir nog breaking bad eller någon ny kanske. Får se.

Idag har jag och Micho vart på middag hos hans mamma och några från släkten, trevligt! Fullt hus och barn som ska slåss och gapa, haha men det är ju sånt som hör till :)
Vi kom hem rätt sent så jag hoppade in i duschen och sen blev det soffläge.

Förövrigt har min dag vart sådär, blir så trött på saker ibland och det finns grejer jag måste ta itu med som jag verkligen inte har lust med men jag tror det blir bra i slutändan.
Jag är ju inte den enda i världen som gör misstag, men det kanske inte alltid är så kul att erkänna dom.

Föresten, försöker lära mej att spå i händer. Hittade ett inlägg på nån blogg och blev lite sugen så nu har jag skrivit ner lite grejer så jag slipper gå in på internet och läsa hela tiden.
Riktigt kul faktiskt, en del saker stämmer äckligt bra. Haha

Ha en bra kväll dårå :)


Kommentarer

Ge mej lite kärlek, skriv en rad eller 20:

Du heter:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg heter:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0