Bästa serierna!

Kände för att skriva om lite bra serier jag sett, rätt många så jag skriver bara lite kort.

Walking Dead - jag älskar zombies och tycker dom har fått till en riktigt riktigt grym zombie-serie, blir nästan ledsen varje gång ett avsnitt tar slut.
Gillar verkligen allt med denna serie, förutom Rick.. Han är alldeles för mycket drama.

OZ - också en riktigt riktigt grym serie, utspelar sej i ett fängelse där man får följa massa olika fångar.
Hade vart drömmen att hitta en lika bra fängelseserie.

Sons of anarchy - ännu en riktigt grym serie som man verkligen fastnar vid.
Tycker att dom har fått in grymma skådisar men ibland kan jax snea huvud och hans "Jesus christ" bli lite för mycket.
Gillar också alla twistar som dyker upp då och då

Sopranos - maffiaserie som också är hur grym som helst.
Önskade att den här serien aldrig skulle ta slut, men det finns ju ett slut på allt. Dock tyckte jag att dom kunde ha gjort en säsong till då man inte fattar slutet, tror inte att någon gör det..

Weeds - Från början såg jag bara några avsnitt på tv, tänkte att jag likagärna kunde kolla igenom hela serien för att det inte fanns något annat att kolla på just då, ångrar mej inte.
As bra serie som bjuder på en del skratt och en del ledsna miner, synd att avsnitten bara är en halvtimma för man fastnar stenhårt och vill bara se mer.
Kom nästan en tår på sista avsnittet, vill ju se mer.

Detta är några av mina favoritserier, finns några till men det får bli ett annat inlägg ;)


Kommentarer

Ge mej lite kärlek, skriv en rad eller 20:

Du heter:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg heter:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0